Monday, April 30, 2012

The Title...

Salam!...^^
well, mcm biasa lah kan...cerita title?..okayy typical..kenapa Hanna bagi nama blog "hanna-aintnofun.blogspot.com"?..sebab! dah tak ada idea..nama2 yang terlintas dekat fikiran untuk buat blog ni semua  adalah inspirasi daripada tajuk lagu BIG BANG...thank you I LOVE YOU...keke (yupe I'm V.I.P..oppss!..jgn salah anggap saya peminat group malay-pop pulak ea..sorry saya tak minat diorang..pfffft)..dan salah satu sebab nya lagi, Hanna rasa Hanna ni seorang yg "Tak Best"..=.="..bosan maybe?..sebab I rather be in front of my laptop than chatting with everyone around me..yupe..that's me, I guess...BOSAN KAN?..sbb tu saya nama kan blog ni "hanna-aintnofun"..krrrrr..I'm trying my best to be loud!..tapi I end up being louder only around someone that I comfortable to be with je..=.="...it's not like saya nak show off yang saya ni banyak cakap..tapi just nak try jadi friendly, TAPI! saya awkward...serious..*aigooo yahh my life*...hidup saya tak lah se-FUN mana..tapi I'm trying to enjoying it while I can...Dunia ni dah tua jadi marilah kita hargainya sebelum terlambat...^^

-SWOGGG-

No comments:

Post a Comment