Monday, April 30, 2012

Mission!

Salam and Hello!!!
mission untuk kali ni...saya Nur Raihanna Bt Hassan! nak men-design layout or header untuk blog sendiri!..oh yeah~~~...tapi rasa nya nak concentrate dekat header dulu kott?..ehem..okayy baik lah excited nak balik MMU sebab rindu kat "Lappy-TOP"!!! (lappy-TOP adalah nickname untuk LAPTOP saya...ehe)...dan nanti boleh saya start men-design!..insya-ALLAH..mudah-mudahan bnyak lah idea..krrrr..^^...okay next mission!..mencari identiti diri sendiri?..mcm mana?..tak taolah tapi Hanna nk try express melalui design..saya akan work hard supaya menjadi lebih baik..tak malas macam dulu dan yakin pada diri sendiri yang saya boleh! (motivasi dekat diri sendiri)...yupe..saya memang suka cakap sorang2 (itu adalah normal yang tak cakap dekat diri sendiri tu adalah ABnormal...lecturer saya yang cakap..ehe)..alright!..the next and next mission!, adalah berjaya dalam final examination JEPUN!..my goodness..yupe saya baru je first sem da setadi foreign language (YAY! lucky me!..=.=)...memang susah sebab tak ada benda yg senang kat dalam dunia ni..tapi! jangan putus asa!..hope sangat dapat buat yg terbaik nnt!...>.<...Hanna GO GO GO~!

-Dalam MODE tengah mengingat Japanese Character...YAY!..=.="-


-Sandara Park memberi semangat...Gamsahamnida Unnie!...>.<-

No comments:

Post a Comment