Thursday, May 3, 2012

I get bored easily.

Salam and Hello!...you see the title, let me explain a bit about it..started with, bila saya cuba sesuatu benda like learning how to play a violin, confirm! tak boleh nak kekal lama..I wonder why?..=.="..except for "Duduk depan lappy-TOP selama beberapa jam", yupe yang itu boleh...ehe..satu lagi Taekwondo!, itu pun separuh jalan jugak, oopps! wait!, tu bukannya separuh jalan tapi tinggal lagi satu level untuk black belt then stop..haih..=.="..I guess that's why saya tak pernah nak ada pendirian tetap and selalu ubah fikiran and tak boleh nak fikir pasal future and I hate that feeling. I guess maybe sebab saya hanya boleh kekal dengan sesuatu benda yang saya betul2 minat kott, dan saya rasa semua orang pun mesti macam tu jugak kan?..yeah~..tapi nak mencari minat tu sampai kita boleh berjaya dalam hidup kelak memang susah..macam mana nak cari minat agar boleh menampung masa depan kita nanti?, saya masih mencari sampai sekarang. I don't know when I will find it, jealous tengok mereka2 yang dah tao mana arah tuju mereka dan tao apa yg mereka lakukan..I just don't have that feeling yet and I really want to know how it feels like. Agaknya bila saya dapat jumpa rasa tu, mungkin esok?, atau mungkin bulan depan?, tahun akan datang maybe?, who knows...^^


-KEEP IN FAITH-


-Still Searching-

No comments:

Post a Comment